租車自駕

2019年1月24日 星期四

憑報頭換96頁《籽想去台北》旅遊指南

憑報頭換96頁《籽想去台北》旅遊指南

《籽想旅行》實體版旅遊指南面世!數港人後花園,怎可沒有台北?由爆紅芋泥吐絲,到鐵鍋蛋捲,與你盤點台北必去早餐店。精選夜市掃食攻略,必食冰火湯、鹵味、去到臭豆腐殺你一個措手不及。熱爆米芝蓮星級美食,加埋珍珠奶茶拼一拼。見到都流晒口水,早、午、晚三餐去到消夜食到你有氣冇碇唞。超過90頁精彩內容,全部由記者實地試食編寫,百分百足料,重足10公斤誠意推介。

只要憑1月22日蘋果日報報頭,到指定的OK便利店,便可換領《籽想去台北》指南,限量10,000本,想換就要快啦!即使換唔到,亦唔使灰心,我們亦製作了PDF版的網上指南,1月23日起於《籽想旅行》網站免費下載,內容更豐富、亦可連結至地圖、店舖網站。拎住手機就可以去旅行。未來一星期,還有首爾指南陸續登場,多多支持!

台北實體版:1/22 線上版:1/23

首爾實體版:1/29 線上版:1/30

《籽想旅行》旅遊網站: http://travelseed.hk/ 網上版下載方法:iOS用家可以選擇以Safari 開啟,直接下載儲存至iBook內,Android用戶以網頁瀏覽器開啟下載儲存在手機的文件檔內

記者:甄俊宇、翁怡富攝影:潘志恆


https://yuding.asia/3553/ #台北

沒有留言:

張貼留言